سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دستگاه بدنسازی و تجهیزات بدنسازی و وسایل بدنسازی پیشرفته

ارزش 21 s

 خرید دستگاه بدنسازی و تجهیزات بدنسازی و وسایل بدنسازی پیشرفته 

استفاده از خرید دستگاه بدنسازی در ورزش دستگاه های بدنسازی 21"s راهی خوب برای ایجاد شدت بیشتر در ورزش بدنسازی  است، نه شکستن یکنواختی یک برنامه آموزشی. از آنجا که 21"s شما را مجبور می‌کند در انتهای مخالف محدوده حرکت در هر تمرین کار کنید، تحریک عضله هدف را بهبود خواهد بخشید.

 

چیزی که من در طول زمان متوجه‌شده‌ام این است که افراد زیادی وجود دارند که از محدوده کامل حرکت در طی ورزش استفاده نمی‌کنند. ورزش کردن یک ورزش عالی برای آشنا کردن شما با آموزش در محدوده کامل حرکت است. به عقیده من، 21"s برای بازوها و پاها بهترین کار را می‌کنند.

 

به عنوان مثال، تجهیزات بدنسازی  در عضلات دو سر بازو می‌توانید از 21"s استفاده کنید در حالی که در حال انجام حلقه‌های موی مجعد یا فر دار هستند. برای سه سر، شما می‌توانید 21"s را با dips یا extensions lying انجام دهید. برای پاها، الحاقات ساق پا، یا همان طور که قبلا دیده‌ایم، the.

 

چگونه 21 را انجام دهیم؟

در حالت کاملا قراردادی، 21"s به بهترین شکل شروع می‌شوند و تا یک سوم از پایین به پایین کاهش پیدا می‌کنن د  وسایل و تجهیزات بدنسازی و سپس به بالا باز می‌گردند. اگر شما این کار را انجام می‌دهید، barbell را به موقعیت کاملا قراردادی خود تبدیل خواهید کرد و سپس به آرامی آن را به سمت پایین و بعد از هفت بار به پایین متمایل خواهید کرد.

 

سپس به سمت "شروع" حرکت کنید (میله‌ای که روی ران شما قرار دارد)، شما میله را به یک سوم از بالا تبدیل می‌کنید.

 

در نهایت، شما هفت بار کامل را انجام خواهید داد.

 

اگر قصد دارید این سیستم پیشرفته را برای افزایش شدت ورزش امتحان کنید، پیشنهاد می‌کنم ابتدا با poundages سبک‌تر از آنچه که به آن عادت دارید شروع کنید، و سپس تنها برای دو یا سه مجموعه کامل.

 

21"s یک "سوختگی" بزرگ را در ماهیچه تولید می‌کنند. فقط یک‌بار یا دو بار در ماه برای جاز از تمرینات ورزشی تان استفاده کنید.

 

یک امتحان به آن‌ها بدهید و بگذارید من بدانم که چه حسی دارد.